Tuesday, December 11, 2007

cuti ke tak..?

today is sultan selangor punye besday...
siapa sultan selangor sikalang btw?eh sultan sharafuddin...
siapa yg meninggal meninggal bini muda yg di kalangan rakyat tu ye, aishah tu?
aisey lemah tul la kenegaraan aku ni...
heheh
anyways...
no one senior was online today(yesterday) so dont know whether cuti or not.dulu ada zla who is always online.now shes on maternity leave and resign altogether.y did nt i call eh?emmm..bukan malas, dun wan ler nampak cam desperate housewife nak sgt cuti kan.lgpun, en bur cam marah kat aku je sbb bnyk songeh the other day, then en kamal pulak is on holiday.en shahir plak...hmmm...kang kalau aku tanya 1 soklan,dia tanya balik aku beribu2 soklan....hmmm,so senyap je le..nnti bila depa online, aku tanya le...so kalau mmg cuti,aku ganti le hari lain....kan kan kan?

so working la tonite.tgh sakit kepala ni,cam berat sbb tido lepas maghrib td kut.hu~~bakpe ntah penat,ngantuk sgt mlm td.i myself cannot answer, its the body request i must obey...unlike other ppl tu, dah cuti pun keje gak..hmm ntahle...mmg xde harapan le nak tgk die amek cuti saje2...utk aku mmg le takkan ada, utk najwa mungkin ada...hopefully.

okla chiow

No comments: